Ruim 50 Occasions vanaf €750,- + Garantie!
Garantie voorwaarden nieuwe snor-en bromscooters Polderscooter.
A. Op nieuwe BTC scooters die door Polderscooter worden verkocht, zit standaard 3 jaar motorische garantie.
Op nieuwe Piaggio,Vespa,Kymco en Peugeot scooters zit standaard 2 jaar motorische garantie.
Op nieuwe Magic scooters zit standaard 1 jaar motorische garantie.
B. De volgende onderdelen/zaken komen niet voor garantie in aanmerking:
1. Aan slijtage onderheven onderdelen zoals: banden, remschijven, remblokken, kabel,v-snaren, lampen, bougies, zekeringen, accu's, rubbers, olie, luchtfilters, frictiematerialen.
2. Alle schade die voorkomt uit het niet laten uitvoeren van de reguliere onderhoudsbeurten door Polderscooter.
3. Alle schade die het gevolg is van reparaties,aanpassingen of onderhoud die niet door Polderscooter wordt voorgeschreven.
4. Bij zelf sleutelen,monteren,demonteren en opvoeren van de scooter vervalt de garantie.
5. Alle schade die voortkomt door een hogere belasting dan staat beschreven, in het instructieboekje.
6. Schade die voorkomt door ongevallen.
7. Scooters die gebruikt worden voor verhuur.
8. Alle schade die voorkomt uit natuurrampen,diefstal,brand enz.
9. Alle schade die voortkomt uit chemische producten zoals:zout,olie, rook,zeewater,vogeluitwerpselen en dergelijke.
D. Polderscooter kan niet aansprakelijk worden gesteld voor:
1. Kosten van periodiek onderhoud tijdens de garantieperiode.
2. Afleveringskosten.
3. Kosten voortkomend uit enig werk wegens voordien ondeugdelijk en/of slecht uitgevoerd werk.
4. Bijkomende kosten gemaakt ivm een schadeclaim door bijvoorbeeld wegsleepkosten, telefoonkosten, hotel-dinerkosten, gederfde inkomsten, kosten voor vervangend vervoer of enige ander kosten tijdens de reparatieperiode.
Hieronder zijn de garantie bepalingen vermeld inzake de WINDGOO E bike fietsen:
Alleen de oorspronkelijke klant (naam vermeld op het verzendadres) heeft recht op de beperkte garantiedekking die ingaat op de dag dat de Windgoo door de koper wordt ontvangen.
Voor Windgoo-producten die tijdens de garantieperiode kwaliteitsproblemen hebben, kunnen klanten contact met ons opnemen.
Wanneer er na de ontvangstdatum niet-menselijke schade optreedt zal dit eerst bevestigd worden door het Windgoo servicecentrum. Hierna zal het garantieprocedure van start gaan.
We bieden gratis garantie na verkoop maar kunnen kosten in rekening brengen voor het vervangen van onderdelen & accessoires, afhankelijk van de gebruiksperiode en de levenscyclus van het accessoire.
De garantieperiode van de Windgoo en zijn onderdelen is als volgt:
Periode |
service |
onderdelen |
Onderdelen |
< 6 maanden | Gratis | Gratis | Alles |
6-12 maanden | Gratis | 50% betalen | Batterij/Motor/Controller |
6-12 maanden |
|
Gratis | Alles behalve Batterij/Motor/Controller |
12-24 maanden |
|
100% betalen | Alles |
>24 maanden | Betalen door gebruiker |
100% betalen | Alles |
Man-made damage | Betalen door gebruiker |
100% betalen | Alles |
Elektrische fietsen en elektrische steps zijn grote producten, de producten worden bij aflevering goed verpakt. In zeldzame gevallen zullen de producten onvermijdelijk stoten en krassen hebben als gevolg van expreslevering.
Zonder het uiterlijk van het product en het normale rijden te beïnvloeden, zijn de lichte krassen of krassen niet gegarandeerd als een kwaliteitsprobleem
Niet-garantievoorwaarden
De volgende situaties vallen niet onder de garantie: